...koko viikon? Taas tuntuu ettei mitään oo saanu aikasex.. Oon mä yrittäny lauleskella joka päivä, ainakin vähän. Ja joka ilta oon venytellyt ja spagaatti meneekin jo nippanappa toisin päin. ( taisinkin kertoa sen jo aikasemmin). Kävelylläkin oon viihtyny vähän paremmin kun aurinko on vähän pilkistelly. Heti alkaa ihmisiäkin näkymään paljon enemmän eikä oo niin autiota..

Joo, netissä on tullut taas pyörittyä, mutta itseasiassa oon vaan opiskellut. Youtubessa opetetaan melkein mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.. Voi oppia vatsatanssia, zillien käyttöä, korujen tekemistä, pianon soittoa, kankaan maalaamista, bongorumpujen soittoa, taulujen maalaamista, posliinin maalaamista, tantraseksiä. Eli kaikkea jänskää. Nuo on vaan esimerkkejä mitä oon itse katellut, lisäx on vielä paljon, paljon muuta. Ei vaan aina välttämättä osaa etsiä oikeilla sanoilla. Nyt onki mulla loppuviikox tietokonekielto, että saa tehtyä jotain muutakin.. Paitsi blogiin kirjoittamista ei lasketa..

Tilasin helmiä ja kaikenlaisia korunosia, että pääsee opettelemaan korujen tekoa. Ne ei vaan vielä oo saapunut, että pääsis kokeilemaan.

Kai mä meen huomenna Enua ja  Sidiä kattomaan, tai siis Pepeä. Täytyyhän kavereilta aina saada tukea. Hei me heilutaan taas mutta ei me kaaduta..

1292554.jpg

 

1292557.jpg

pari työtä jotka kehystin itse siellä kehystyskurssilla..

 

1292584.jpg

Paperimassajuttuja...pönttö, käy myös rummusta..

 

1292580.jpg

Rannerenkaita, pitäs maalata ja koristella ja lakata. Mutta mitähän mahtaa iho tykätä jostain lakasta. Voiko sille olla allerginen..?

 

1292567.jpg

Mun maustehyllyn kax yläriviä...I like it.. kahdesta alarivista taas en tykkää..ei ne maustepurkitkaan mitään hienoja oo, voiskohan ne maalata...? 

 

1292563.jpg

olkkarin ikkunasta... tuo peili on kyl aika likanen, joku hölmö on pitäny siinä tee- tai kahvikuppia ku on lauleskellut.. kuka lie.. Aika kivalta näyttää nuo värit silti..