Mulla oli tietsikan näyttö rikki ja osaksi siitä syystä olin hukassa.. Osaksi siitäkin syystä, ettei ollut juurikaan mitään sanottavaa.. Ei kai nyt oo sen enempää, mutta nyt on uus hieno näyttö ja pitäähän täälläkin joskus käydä..

Joulu ja uus vuos oli ja meni. Jouluna oli hauskaa pelailla sukulaisten kanssa, piirustuspeliä ja aliasta. Oli lystiä.. Pukkeja ei nähty tänä jouluna, eikä vielä uutena vuotenakaan.. Teinkös mä mitään lupauksia? Täytyypä muistella.. Kyllähän sitä tietty vois vähän laihtuakin, mutta en kyllä luvannut mitään siihen liittyvää. Olihan mulla yksi ajatus, mutta enpä mä sitä tähän nyt laitakaan... Eikä se ollut oikea lupaus, ajatus vaan, että jotain tapojansa vois vähän parantaa..

Koulussa housut sain valmiiksi, ihan hyvät kotihousut. Ja ihanan pehmeä ja laskeutuva se kangas. Kerää kylläkin karvoja ja meillähän niitä riittää.. Tein kotona myös kauppakassin (jota en oo kylläkään käyttänyt kertaakaan viel..), sain siihen kaavat ja kankaan koulusta viimesellä kerralla. Silloin kokeiltiin sabloonamaalaustakin, ja niinpä kassin sivutaskussa on sellanen maalattu kuvio. Ilman sitä se kassi oiskin aika tylsän näköinen. Kuva tulossa someday..
Uimahallissa käytiin eilen poikien kanssa. Nino osaa jo uida pikkusen matkan ja sukelteli hienosti.. Nemo oli tosi innoissaan. Viimex oon sen kanssa käynyt joskus yli vuos sitten. Loiskutti vettä minkä kerkes ja sukelti sekin muutaman kerran, eikä sitä haitannut ollenkaan. Osaa se pidättää hengitystä näköjään. Ei se ainakaan millään kerralla vetänyt henkeen vettä..
Olin hetken aikaa brunette, mutta enhän mä oikein sopeutunut siihen. Niin kauan on kerennyt olla vaalee ennen sitä, että ei se jotenki luonnistunut. Kyllä se tumma ehkä kävi paremmin, mutta nytpä ollaan sit taas kuitenki vaaleita. Ja mulla on ikävä pitkiä hiuksia. Mikähän lie mielenhäiriö oli ne pätkästä.. No se oli jo toinen kerta mun elämässä, että toivottavasti jää siihen..
Helmityökurssille oon muuten menossa tällä viikolla, että kuvia laitan jos saan jotain kivaa aikaseksi..