Laitetaanpas kuva tähän ensimmäiseksi. Tämäkin on vanha, joskus 2001 ehkä tehty. Näköjään puuttuu taas nimmari ja vuosiluku. Ja tämähän on vesiväri/pastellityö. Ja rotua en tarkkaan muista, se on joko bichon frise tai joku muu samantyyppinen..

 

264502.jpg

 Eipä näy tyttöä koulusta, on tainnut myöhästyä linkistä..vai mihin lie eksynyt.. ( tyttökin tuli koulusta, oli jäänyt ylimääräiseksi tunniksi parin kaverin kanssa luokkaan tietokoneelle..luvan kanssa kuulemma, mutta kuitenkin musta on vähän kummallista tuo nykyajan koulunkäynti..paljon lepsumpaa kuin ennen. Okei ajat muuttuu,oisko se sitten sitä tai sitten toiset opet on lepsumpia kuin toiset.. )

Salille pitäis taas mennä, nyt onkin sellanen vaihe, että on kivaa tehdä jalkoja. Ehkä mä teenkin liian pienillä painoilla, kun ei oikein kunnon polttoa saa persauksiin..Etureisissä sentään vähän tuntuu..No lisätään siis painoja..vai toistoja..ku ei oikeen tiiä kummin kantsis tehdä..

Joo hiljanen ilta tiedossa. Ukko meinas lähtee viihteelle ja sitten mä on mukamas natsi kun en päästä sitä ennen ku oon salilta tullut..tai siis pitäis mennä salille aikasemmin, että se pääsee aikasemmin lähtemään.. Ja pöh sanon minä..Siihen on hyvät perustelut miksi meen vasta illalla sinne..

A. illalla siellä on vähemmän porukkaa (tai oli ainaki ennen, nykyään mun vetovoima on tuonut sinne enemmän sakkia...heh heh..ehkä ei kuitenkaa..)

B.iltaruoka pitää jonkun laittaa ja se jostain kumman syystä olen minä

C. perjantai on siivouspäivä ja se on oltava juuri tänään koska on myös karkkipäivä   (työ -->palkinto ) 

D. eilen ei herra A:sta ollut minkäänlaista apua, koska hää makasi sängyn pohjalla (kuumetta nääs), huomennakaan ei siitä todennäköisesti ole juurikaan mihinkään (krapulaa nääs..) ja siksi se ei tänään kovin aikaseen pääse kirmailemaan (herran pitää imuroida ja silleen..)

Saatan mä ollakin natsi (sehän sanotaan jo mun horoskoopissakin) vaikka mieluummin käyttäisin nimitystä työnjohtaja ja se on yhteisestä sopimuksesta..Aksu sanoi että sitä pitää käskyttää tekemään jotain, koska itse se ei tiedä mitä vois tehdä..Eli työnjohtaja = minä       alainen = aksu   

Joo myöhemmin lisää..