Tässä kuussa on suvussa paljon synttäreitä. Mun veljen synttärit olikin jo, siskontytöllä taitaa olla seuraavaksi ja sitten on Aksulla ja Jasminalla. Jasminan synttärit on oikeasti silloin kun lähden risteilylle, parin viikon päästä, eli täytyy niitä viettää jo vähän aiemmin.

Nemollekin pitäisi sänky ostaa. Ensin ajattelin että ostan kerrossängyn, mutta luulenpa ettei se ole kuitenkaan paras vaihtoehto. Ehkä sellanen jatkettava sänky ois sitten hyvä. Tai tavallinen.. Täytyy katsoa mikä kävelee vastaan.. Vaikka en mä tiedä onko sillä vielä mitään kiirettä. Nemo tykkää nukkua mun kainalossa ja en mäkään mielellään nuku yksin jos kerran voi valita, niin sillonhan näin on hyvä..

Koulussa on ollut ihan mielenkiintoista ja oon oppinutkin jotain. Ostin fleecekankaat ja vetskarin ja leikkasinkin jo kankaat. Viimeksi vaan oli melkoista hohhailua, kun oli vain yksi opettaja, kun toinen teki haastatteluja. Eihän yksi ope voi kaikkeen revetä ja mä taas en halua ajaa noin kauas vaan pyöritteleen peukaloita, ni lähdinkin jo aikasemmin kotiin. Ja eilen ei ollut mitään mahdollisuutta päästä kouluun, kun kukaan lapsenvahti ei ollut saatavilla. Hainkin nyt Nemolle hoitopaikkaa. Helpottaishan se kun ei tarvitsisi joka viikko aina soitella kaikille että kuka viitsisi hoitaa.. 

Eipä tässä sen kummempia, Nino ja Nemo oli taas kipeinä. Molemmilla kuumetta ja kurkku kipee, yhden päivän kuume. Liittyi ehkä siihen vatsapöpöön.. Mulla ja Jassulla ei vielä ainakaan mitään (KOP,KOP)..

Loppuun pitää vielä laittaa kuva mun appelsiinipuuvauvasta..

 

1961793.jpg

tässä se oli vielä ihan pieni..

 

1961802.jpg

tässä se on saanut jo kavereita, pitäs siirrellä niitä jo omiin yksiöihinsä..

..joo tiedän, todella epäselvä kuva, äkkiä vaa räpsäsin, enkä ees kattonu millanen siitä tuli..