...täällä ollaan taas. Ja kerrostalossa asutaan edelleen. Ja nyt mä oonkin tykästynyt tähän niin paljon, etten enää muuhun vaihtaiskaan. Ei tarvi miettiä pihan siivousta ja hoitamista, eikä talvella lumen luontia eikä minkäänlaisia talonkorjausjuttuja joita en kuitenkaan itse osais tehdä. Että onhan tässä paljon helpompaa ku ei tarvi huolehtia ku sisätilan siisteydestä, jossa siinäkin on ihan riittävästi tekemistä.                                                   

Huonekaluja oon ostellu ja kasaillu eikä vieläkään oo kaikkia kamoja tuotu entisestä autotallista. No lauantaina aattelin hakee sit loput, ni on se roudaus vihdoin ohi.. Laitan kuvia meidän uudesta kämpästä jahka kerkiän...

Elukoitakin oon vähän karsinut. Yhden kissan annoin siskolle ja se on alkanut nyt vihdoin sopeutumaan. Ja tiedän että se saa hyvää hoitoa siellä. Toisen kissan annoin veljelle ja se ois ollu kans hyvä paikka ku se pääsee ulos, mut se saattaa tulla nyt kuitenkin takasin... kahtoo nyt..

Tanssikin on taas alkanut, ihanaa... Esiintymisiä sais olla silläkin saralla. On vaan pahasti hyytynyt tuo meidän yhteinen toiminta, niin paljon on jääny vanhaa sakkia pois.. Muita harrastuksia mulla ei nyt ookaan, paitsi parille viikonloppukurssille meinasin mennä, tiffanylasi- ja kehystyskurssille. Jos sais sitten vihdoin kehystettyy noita omia töitä, ku tekee ite kehykset..

Piirtämisessä onkin ollut nyt hirrrrveeen pitkä tauko, ei oo kaikki kamat täällä vielä löytänyt omille paikoilleen, ni ei oo voinu ajatustakaan uhrata vielä senlaatuselle toiminnalle..

Tässä oli nyt lyhyt tilannekatsaus; lapset ja elukat on terveitä ja itekin oon eli kaik ok, mitä nyt pieniä depiksiä on voinu olla. Pillitin baarissaki....hölmö minä...ÄÄÄÄÄHH...mut eipä siitäkään sitten enempiä, näitähän sattuu..