Jep, on tullut melkonen tauko kirjottelussa. Kolme kuukautta vissiin. No nyt kone toimii taas, mut saapa nähdä kuinka kauan. Eipä tässä mitään ihmeitä oo tapahtunut lokakuun lopun jälkeen. Nemolla oli synttärit ja se täytti 2 vuotta. Kuvia ei oo, ku ne hävis koneelta. Kaikki kahden vuoden kuvat, ei ollut oikeen kivaa.. Ne sais ehkä vielä kaivettua esiin jos vaa jaksais viedä koneen johonki huoltoon. No en nyt ainakaan ihan heti jaksa.

Joulukin oli ja meni, lahjojakin saatiin ja annettiin. Marjiksella oltiin taas koko porukka ja lystiä oli kun pelattiin. Siinä saa kyllä nauraa aina katketakseen.. Me pelattiin aliasta. Toinen hauska peli on pictionary, nyt ei keretty sitä kylläkään pelaileen. Pukkikin kävi, eikä Nemoa kiinnostanut ollenkaan, vilkas vaan ja meni jatkaan omia touhujansa.

Lauleskella oon yrittänyt joka päivä, tai ainakin melkeen. Mitähän mä oon oikeen duunannu ku ei juurikaan mitään näkyvää oo saanu aikaseksi. No oon venytelly joka ilta ja kohta menee spagaatti taas. Vanhoja tansseja oon yrittänyt harjotella. Onnex on tää joululoma jo viimesessä päivässä ja alkaa taas arki. Ehkä lapsetki vähä rauhottuu sitten, tai Nino lähinnä. Tänään se on ainaki ollu ihan sekopäinen. Volumensäätönappi pitäis kuulua joittenkin lasten vakiovarusteisiin.

994811.jpg

Nemo soittelee..