Käytiin äipän kanssa juoksuttaan koiria ja samalla etsittiin mustikoita, mutta eipä näkynyt yhtään. Viime vuonna samalla paikalla oli niitä paljonkin.. Sieniä löydettiin vähän, punavyöseitikkiä.. Näin jonkun huuhkajankin vai mikä muu pöllö vois olla niin iso. Lähti kymmenen metrin päästä lentoon, ihan matalalta. Mutta iso oli ku mikä.. Muita erikoisia metsäneläviä ei nähty, paitsi mopopoikia..

Viime viikolla kävin hammaslekurissakin. Hammaskiveä poistettiin ja veri vaan roisku. Kyllä jomottikin kivasti koko illan ikeniä. Ja kolmen kuukauden kuluttua pitää käydä uudestaan kontrollissa ja pitää harjata ahkerasti hampaita että saadaan tilanne hallintaan. Mä oon aina harjannut aika ahkerasti hampaita, eikä mulla oo vielä yhtään reikää rautahampaissa, mutta hammaskivi on näköjään mun kompastuskivi..

Jätin sen kahvin taas pois, oon ollut ilman jo useampia viikkoja. Ajattelin että teen yhden muutoksen kerrallaan. Toinen muutos nyt on menossa eli syön vain hedelmiä aamuisin. Tulee ainakin syötyä joka päivä hedelmiä, kun muuten meinaa joskus jäädä. Ja sitten edelliseen hammaskiven poistoon liittyen päätin etten syö enää sokeria ollenkaan. Se meinaan sattu sen verran etten haluais kokea sitä enää uudestaan. Ja tää tulee kyllä oleen vaikee muutos. Aattelin kyllä että kerran viikossa olis kuitenki herkkupäivä jos pakko on saada jotain hyvää.. Ja kyllä mä tiedän että sitä sokeria saa kuitenkin aina jostain, kun sitä on ketsupista lähtien joka mahdollisessa ruoka-aineessa. Että en ihan niin tarkkaan ala kahteleen kuitenkaan..