Monesti sanoo rakkaus, tarkoittamatta kuitenkaan. Eihän se ollut tarkoitus, mut asiat muuttaa muotoaan. Kiinni tottumukseen ja tilanteeseen, jonka on hyväksynyt koska ei voimat riitä muuttaa..

Meille uskoteltiin parempi sun on niin että valintasi teet ja naulaat sen kii,  älä riko kaavaa, älä näytä haavaa, pure kiinni hampaat, laske jalat maahan hetkeksi taas..

Mä tiedän kierrän totuutta, mut teen sen suojellakseni sua. Oon pahoillani, usko mua, mutten tiedä kumman puolesta. Kiinni kuvitelmiin ja odotuksiin  jotka on useemmin korkeelle ettei mitenkään  voi täyttää..

 Meille uskoteltiin parempi sun on niin että valintasi teet ja naulaat sen kii älä riko kaavaa, älä näytä haavaa, pure kiinni hampaat , laske jalat maahan hetkeksi taas, pian helpottaa, tuut järkiisi taas ja annat vain olla..

meille uskoteltiin parempi sun on niin että valintasi teet ja naulaat sen kii älä riko kaavaa, älä näytä haavaa, pure kiinni hampaat laske jalat maahan ,olen väsynyt niin näihin oletuksiin, jotka olevinaan on valettuna betoniin, ne ei jätä rauhaan korvissani pauhaa kunnes tajuan taas turtumus on helpompaa hetkeksi taas........

                                                                   -Irina-                                   

  (ja oon ihan samaa mieltä kaikesta,täs on oikeestaan Aksulle vähän informaatiota, koska oon hyvin huono kuvaileen mun ajatuksia, ja nää on vähän sinne päin. Jos et tajuu niin ei haittaa, hämäriä ne on mullekin.. )