Olin tänään ekan päivän töissä. Tein jouluasetelmia sypresseistä ja kivaa oli, tosikivaa.. Aika meni hirmu nopeasti. Tietysti sekin vaikutti asiaan kun oli tuttu siinä kans töissä ni sai töristä kaikenlaista..

Nemo oli mun äitin luona ja vähän se oli etsiskelly mua joka huoneesta, mutta muuten meni oikein hyvin. No saa nähdä huomenaamulla miten käy kun se jo arvaa mummon näkemisestä mitä tapahtuu.

Tänään oli aamulla kurkku vähän kipee ja töistä kun tulin niin Nemo, Nino ja minä nukuttiin päikkärit. Paleli ja mulla oli kaksi pitkähihaista ja olin peiton alla eikä nukkuessa tullut ees hiki..No allergialääkkeen otin ja nenäsuihketta ja nyt onkin jo huomattavasti parempi olo. Mutta eihän mulla mitään allergiaa ole, testeillä selvitetty ja niihinhän me uskotaan,tottakai..

278155.jpg 

Meidän Myrsky-kissa. Laukaan varavankilasta haettu (tuomionsa kärsinyt siis..)  Ja takku on kaulassa, niitä saa olla koko ajan leikkaamassa, kyljet on takussa myös.. (pitäisköhän se ajella pulix, tai sitten sellainen villakoira-tyyli..Ei voi kylläkään, reppana paleltuu sitten ulkona..)

278147.jpg

Tässä kaks kissaa, Pikku-kissa eli Mörkö eli Mirri ja mie..

Toimintaterapeutti-Päivi kävi myös ja askarreltiin yhdessä Ninon kanssa joulukuusi, kesken jäi vielä kylläkin. Sitten se antaa vielä joka viikko askartelutehtävän Ninolle kotitöiksi. Liikuntakerhokin Ninolla alkaa tammikuussa, siellä on erityisopettaja mukana..Tammikuussa pitää käydä myös Jyväskylässä sairaalakoulussa ja foniatrilla, siellä arvioidaan kouluvalmiutta.. Että kaikenlaista ohjelmaa kyllä riittää..

6 yötä jouluun, mutta eipä edelleenkään tunnu joululta kun ei ole lunta..