Joo, on mennyt hetken aikaa kun oon täällä viimeksi käynyt, on ollunna vaan niin paljon muuta ohjelmaa.. Kirjoja oon lueskellut mieluummin kun on hiukan luppoaikaa ollut. Luin jotain piirustuskirjoja ja terveyteen liittyviä. Luovan piirtämisen opas oli hyvä kirja, tosin en vieläkään tehnyt kuin osan niistä tehtävistä, ja kirja oli jo toisen kerran lainassa. Noita häiriötekijöitä on vaan vähän liikaa..

Jostakin syystä oon ollut armottoman väsynyt, tosin kahvin jätin taas vaihteex pois, se saattaa vaikuttaa hiukan asiaan.. Yritän nyt juoda tilalla vihreää teetä ja inkivääriteetä ( sen pitäis auttaa ruoansulatusta ).

Salilla oon käynyt epämääräisen säännöllisesti, ei pääse oikeen ku joka toinen viikko, niin siitä on vähän maku sitten mennyt. Tiistaina kävin Ninon kanssa liikuntatalolla ja olin salin puolella ehkä 20 minuuttia. Vähän tein selkää ja käsiä vaan. Lopun aikaa olin Ninon ja muitten poikien kanssa ( oli pari tyttöäkin välillä ) jalkapalloa ja hippasta ja mustaa miestä, ja oli paljon hauskempaa ja hiki tuli kyllä siinäkin..

Nemo juoksee jo aikamoista vauhtia, se on vaan aika hassunnäköistä. Äskenkin se viiletti terveyskeskuksessa niin ettei meinannu perässä pysyä. Uusia sanoja on esim. kiitos, nino, banaani (ani), ja ulos ( iiloo).