Pitää lähteä vartin päästä taas hakemaan poikaa joten nyt pikainen päivitys..

Viime viikonloppu meni rauhallisesti kotona ollessa, mies tosin kävi illanvietossa. Ja sitten se harkitsi asunnonhankintaa ja poislähtöä mutta aikomukseks se jäi..

Mun pitäis kuulemma halia enemmän( mitäs sit jos ei vaan tee mieli ja ehkä mä en oo alunperinkään ollu sellainen niin miten mä yhtäkkiä sellasex voisin muuttua..mä osotan hellyyttä lapsille, mutta onhan ne pikkasen söpömpiäkin..),eikä saa käydä kovin usein yksin liikenteessä (kovin usein on vähän epämääräinen luku, pitänee selvittää tarkemmin ).Ja jos jää johonkin jumittamaan baarin jälkeen niin pitäs soittaa ja kertoa että on jäämässä ( tyytyykö oikeasti siihen, vai tarkottaako se että yrittää sitten puhelimessa vääntää kättä ja kääntää päätä )..Auttaako nuo säännöt sitten jotain vai ei...

Mä en mitään sääntöjä viel laatinutkaan joten laitetaan sitten omat tähän perään..

 -  vähemmän pusuja ( ei tarvi aina ku on lähdössä johonkin, voi vaan sanoa MOOII!

 - pusujen tilalle jotain muuta, esim halaus tai sitä voi pussata johonki muualle kuin aina suulle!!! ( eli vaihtelua, mutta yritänkö mä nyt tehdä miehestä jotain mitä se ei ole. Jos se ei kykene vaihteluun vaan on tyytyväinen rutiineihin, joita mä taas jostain syystä vähän inhoan.No en tiedä, asia voi kyllä hyvinkin olla näin. sittenpä me ollaan aika erilaisia ja halutaan vähän erilaisia asioita)

 - kotona ei juoda sillon jos lapset on kotona (eikö tän pitäs olla ihan selvä juttu) pari kaljaa voi ottaa (selvyyden vuoksi pari tarkottaa kahta kappaletta). Tää on kyllä sovittu ennenkin´ja se toimii ensimmäisenä viikonloppuna, seuraavana alkaakin kappalemäärä sitten pikkuhiljaa lisääntymään kunnes taas mainitsen asiasta. Eli siihen on puututtava heti, eikä sitten kun se on jo lisääntynyt.. 

 Ei nyt tähän hätään keksi enempiä sääntöjä, johan noissakin on tekemistä..

Eilen oli mun synttärit, täytin peräti 34 vuotta ( älkää kertoko kellekään et oon niin nuori). Sain lahjaks tunnin hierojalle ja lahjakortin seppälään ja karkkipussin..Hieronta tulee ainaki tosi tarpeeseen, on nimittäin hartiat tosi jumissa..Miten mä luulin että salilla käyminen auttais tohon hartioitten jumittamiseen, entistä enempi vaan tuntuu menevän jumiin (tai no, ainakin välillä).

Nemo (meidän yksivuotias miehenalku) kävelee jo ilman tukea, se on aika hassunnäköistä tassuttelua..Ja sanoja on jo alkanut tulla, ei kaikki ihan selkeitä vielä mutta yritystä löytyy. Tässä tärkeimpiä: anna, kissa, tyttö, setä ja äiti tietysti..

Taidesampoon laitoin jotain töitäni, menkäähän sinne leikkimään taidekriitikkoa (heh, ihan ku tätä mun blogia lukiskin joku. No voinhan mä ainakin kuvitella niin.. :) Jos joku oikeesti eksyy joskus tänne, niin saa laittaa kommenttia..

Ilta on taas täynnä juoksemista, Nino puheterapiaan ja kotona käydään kääntymässä ja sitten karaokekerhoa pitämään. Ens vuonna en kyllä pidä minkäänlaista kerhoa, on aika vähissä muutenkin.. On se kyllä ihan mukavaa, ja kiva huomata että tytöt koko ajan vaan rohkeammin laulaa ja kehittyy ja muutenkin tulee mikrofoni tutux..

Aloitin taas uudet lapaset vaikkei entisetkään oo valmiit. On vaan niin kiva tehdä paksulla langalla ja paksuilla puikoilla, yhdessä illassa sai jo valmiix yhden (ilman peukaloa vielä kuitenkin) ja se lanka on niin ihanan pehmoista, olikohan se sitä  Novitan Teddyä.

  ..jep...