...yleensähän sunnuntaina sataa aina, ni mix sil on englannix tollanen nimi? No englantilaiset taitaa olla omituisia muutenkin..

Eilen oli harkat ( siis bändi ) ja oli tosi lystiä. Miten se voikin olla niin ihanaa. Ei tosin kaikki menny ihan putkeen, mut se kyl korjaantus useemmilla harkoilla paremmin ku ite kotona harjottelemalla. Mä puhun nyt siis itestäni, ku mä harjottelen kuitenki levyn mukaan ja sit ku muutellaan sävelkorkeutta, ni sit se on joskus harkoissa vähän hakusessa. No voi se johtua muustakin, mun osaamattomuudesta esim..

 

 

994826.jpg

 

 

Äänemäessä oon käyny usein juoksuttamas koiria ja välillä lapsiakin. Lapset ei tosin aina oo niin innostuneita, paitsi jos mun äiskä tulee mukaan oman koiransa kanssa ja ollaan sit välillä paistettu makkaraa laavussa. Siinä Äänemäen juurella on aika uus laavu. Ihan kiva, ei tarvi lähtee johonki kauas. Hitonhaudalla ja Mämmellä ollaan käyty joskus laavuilemas. Ja Sumiaisissa kerran Laulavan mörön kodalla ( meniköhän nimi oikein..? ). Siellä onkin tosi hieno lämmin kota, tarkenee talvellakin ja sisälle mahtuu porukkaa hyvin..

 

 

994817.jpg

Mä...huipulla..

 

 

994815.jpg

Ami..

 

 

994825.jpg

Jassu ja Nemo..

 

 

999759.jpg

Äänemäen huipulta on hienot näkymät..

 

 

999758.jpg

Jassun ottama foto...heeno