Olin perjantaista sunnuntaihin kynäruiskumaalauskurssilla. Sen piti Liimataisen Ari, tosi mukava heppu ja taitava. Meitä oli 12 osallistujaa ja ihan hyvä kurssi oli, kyllä haastetta ainaki löytyy jos meinaa hyväx tulla.. Pitäs vissiin ostaa oma ruisku ja kompura, mut ei just nyt oo varaa. Jos tossa kuukauden parin päästä..

En mä mitään järkevää siellä saanu oikeen aikasex, sellasia harjotustöitä vaan, että en tiedä viittiikö niistä kuvia alkaa ottamaan..kahtoo nyt. Pari siellä maalas mopon tankkia ja jotain suojanaamaria ja ihan hienoja liekkijutskia ja muita ne sai aikasex..

476171.jpg

Tässä näitä kuvia sittenkin... Tää oli ihan eka työ, eli aikas huono, mut oli siinä kirkkaat, kauniit värit, jotka ei tässä kuvas kylläkään näytä ihan samalta..

476169.jpg

Ja liekkejä....ku kaikki muutki... Loput kuvat sit myöhemmin..

Pastellityötä oon tehny kotona, dobermannia, alkaa olla viimeistelyä vaille valmis. Aika nopeesti on valmistunut, kolme päivää oon sitä tehny ja noin tunti-kaks/pvä. Hienosäädössä menee kyllä vielä aikaa ja mulla on taipumus säätää vähän liikaa, pitäis tajuta lopettaa ajoissa. En mä ymmärrä kuitenkaan ihan valokuvantarkan taiteen päälle, sitä vartenhan on kamera.

476164.jpg

Täs tää, viel hienosäätöö vailla.. Nii ja pitäskö se nimmariki yrittää muistaa..

Eipä täällä sitten muuta erikoista, tai joo lasten mummolla eli Juhan äidillä oli ollu taas pitkästä aikaa epilepsiakohtaus, edellinen on ollut 10 vuotta sitten. Toivottavasti ei ne nyt ala taas lisääntymään.. Ne kohtaukset siis, tuskin mummo meinas enää lisääntyä.. :)

Muuten on valtakunnassa kaikki hyvin. Lauantaina pitäis lähteä hakemaan pentua. Toivottavasti se Aksu nyt pääsee messiin..

Ai niin sellanen juttu piti vielä sanoa, että ollaan harjoiteltu tanssissa sormisymbaaleilla (vai mitkä ne nyt olikaan) ja tosi hauskaa se on. Aika vaikeeta kylläkin tai siis tosi vaikeeta, mutta haasteista mä tykkään..ainaki joissakin asioissa...joissakin asioissa taas menee mielellään sieltä missä aita on matalin..

388170.jpg

Pieni dalmatialainen..