Edellises kirjotukses toivoin vettä ja sitähän on nyt sitten tullut, vähän liiankin kanssa. On jo satanu viikon. Että saa loppua jo että pääsis biitsillekin välillä.. 

Oon jo ihan ylirasittunut tän lasten loman takia, helpommalla pääsee kun ne on koulus.. Ei jaksais olla 24/7 siivooja, kokki, tarjoilija, ohjelmanjärjestäjä,sisäkkö,kodinhoitaja,puutarhuri jne. vaan ennemmin olisin boheemi taiteilija/laulaja.. No kylläpä noita molempia on vähän yhdistelty eli oon boheemi siivooja/kodinhoitaja ja laulava kokki. Puutarhanhoito onkin retuperällä...mutta ajatellaan vaan että antaapa kaikkien kukkien kukkia...

Tässäpä yx ajatelma väliin, ei kylläkään oma:

   Ole oma itsesi

Lue, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei lue.      Ajattele, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ajattele.                                                                      Tee, joka päivä, jotakin jota kukaan muu ei ole  tarpeeksi hölmö tehdäkseen.                                       On mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä...

 

Mitäs muuta, viikko on mennyt aika nopeesti, eikä mitään oo juurikaan saanu aikaseksi. Oon mä piirrelly joka päivä, ku on mahdollisuus ollu, mut aika pieniin pätkiinhän ne menee..

Äiskäki on innostunut nyt maalaan kiviä, ku niil oli kurssi. Mä en oo maalannu vielä ensimmäistäkään tänä vuonna. Siinä ei saa olla häiriötekijöitä yhtään, ku ne maalit kuivuu niin nopeesti. Oon ihan suosiolla piirrelly vaan lyijykynällä.

Juhannuskin tulossa, mitähän sitä keksis...ehdotuksia otetaan vastaan..?? Lapset ei taida olla maisemissa sillon eli jotain ois kehiteltävä. Onhan tuo kanavamestakin auennut ja siel on näköjään karaokea. Viime lauantain vieras olikin mun sisko, jonka kans käytiin siel kanavalla istuskelemassa vähän aikaa. Lähdettiin kyllä vähän ennen kahdeksaa pois, ei laulattanut vielä siinä vaiheessa. Vähän myöhemmin vasta..

Nino kävi lekurintarkastuksessa koululla. Ois pitäny rokotus antaa, mutta ei puhe tehonnut eikä saanu pidettyä sitä niin liikkumattakaan, että ois voinu neulalla tökätä. Eli siirrettiin ens talveen. Mitenköhän ne sit meinaa sen laittaa, tuskin on yhtään yhteistyöhaluisempi sittenkään..

Ami on kasvanu hurjaa vauhtia, täs on vähän kuvia siitä..

663550.jpg

Puita pitää kanniskella, ne on aarteita. Taustalla mun maalaamat kivet, Leppis ja Koppis. Amilla korvat on välillä lupassa...

 

663548.jpg

...ja välillä näin hienosti pystyssä. Näyttää aikalailla sakemannilta..

 

663561.jpg

...välillä korvat taas on miten sattuu..