Vettä tulee ku saavista kaataen. Toivottavasti ei kuitenkaan koko päivää.. Ollaan Ninon kans kahdestaan kotona. Nemo meni Aksulle kahdex yöx ja Jassuki meni yhdex yöx kaverinsa luo. Aika hiljasta siis. Ei Ninostakaan hirveesti ääntä lähe itsekseen. Tai sitten se ei oo vielä päässyt vauhtiin. Eilen katottiin Lolo Ferrarista ohjelmaa. Oli se aika järkyttävän näkönen. Ja miten nuo povipommit kuolee aina niin epämääräisissä oloissa. Ettei selviä onko ne tapettu vai tehny itsarin. No sehän tapahtuki Ranskassa, voiko siellä olla kuinka hyvä poliisilaitos. Ja toinen taas oli tekemisissä presidentin kanssa. Kukaan ei varmaan halua sitä alkaa kunnolla selvittämäänkään. Ei halua sekaantua moiseen, ku häviää pian itekin maailmankartalta. En mä kyllä ymmärrä miks se Marilynkin ois pitäny tappaa, eihän se ollu poliitikko. Ja sitten vielä se Kurt Cobain. Oliko sekin muka itsemurha. Kaikkihan nuo ihmiset on ollu aika epävakaita, että itsemurha on hyvinkin mahdollinen. Onkohan vaan niin että kaikki fanit ei oo halunnu uskoa sitä ja six on syntynyt kauhee hälinä. Kyllä mä taisin joskus jonku kirjan lukee siitä Cobainista ja Marilynistäki oon lukenu, mutta eipä niistä mitään selvyyttä tullu mihinkään asiaan. Huomas vaan sen että on niissä ollu paljonki epämääräistä ja ristiriitaista informaatiota. Pitäs lukee niistä uudestaan, vaikka mitäs sillä oikeestaan on väliä, vainaita ne on kuitenki. Jos ne ois elänyt vanhoiks, ni ei niistä sellasia legendoja ois tullutkaan.

No anyway otin kuvia siitä mun pokaalista, ni tässäpä teille.

786170.jpg

 

786162.jpg 

 

786163.jpg

eihän tästä mitään selvää saa, ei saa mun kameralla lähikuvia, mutta ykkösen ainaki erottaa. Siinä lukee kuitenki:  tulitikunheiton  MM - kisat  28.7.2007   I   

Ens vuonna meen sitten puolustamaan mestaruutta, ellei satu mitään ylitsepääsemättömiä esteitä. Ollaan käyty joka vuosi yleensä Koiviston Kipinän kisoissakin heittämässä saapasta ja viime vuonna voitin sen. Tulos oli 22,20. Samalla tuloksella oisin voittanu tänäkin vuonna, en vaan ollut nyt siellä, olin kotona nukkumassa vielä siihen aikaan... Ei se saappaan heitto tosin niin helppoa oo, se lähtee vähän minne se haluaa, helposti menee sektorin yli. Mutta aika jännä kuitenki että voitin Suvin ja Sarin viime vuonna, ne on heittolajeissa ollu yleensä parempia. Ilmeisesti mulla on siis tekniikka hallussa. Kokeiltiin me siellä keihäänheittoaki ja siinä mä hävisinki niille..Onnex ne ei ollu tulitikunheitossa, ois pian jääny mestaruus saavuttamatta.Vielä on eessä Hietaman kisat, jossa on kans ollu saappaanheitto. Että eiku sinne kaikki osallistumaan..