Sisko täytti tänään vuosia, eikä jaksanu ees juhlia niitä mitenkään. Vein kuitenki viinipullon piristykseksi. Hyvin kelpas.. Ei noista viineistä oikeen tiiä mitkä on hyviä ja mitkä ei. En oo niin viininmaistelijaihminen. Jotain puolikuivaa ja hedelmäistä se oli kuitenki, El Tiempoa (härän kuva oli pullossa). Täytyypä sit kysyy olikos se hyvää..

Äh, mulla ei oo mittää muuta ku itkuvirsiä tuolla mun biisiluettelossa. Yleensä mä tykkäänki niistä, mut nyt on vielä noin pilvinen päivä ja vielä perjantai, lapset lähtee viikonlopux ja sit on ihan issekseen, niin jotenki nyt itkuvirret on ihan liikaa.. Jotain ilosempaa pitäs löytää. Ja nyt se fucking dc:kään ei taas toimi. Pitäs löytää joku tietokonenörtti korjaamaan sen ku entinen nörtti on ihan emännän tossun alla. Tulis se Juha jo äkkiä hakemaan ton Ninon, menee kohta hermot....

 

752246.jpg

Ninon tekemä kampaus..

 

752255.jpg

Täs on mun hieno skorpionivauva ( joutunut tosin uhraamaan henkensä päästäkseen mun kaulalle..)

Ei saanu laittaa Juhan kuvaa...